Wyszukaj w katalogu

Polecane firmy
3 Kolory cafe grill&restaurant

3 Kolory cafe grill&restaurant

Poleć nas innym
Rekordowa edycja targów INTERGASTRA w Stuttgarcie
(2012-02-21)
int.jpg


Tegoroczna – 26-sta edycja jednej z najwiÄ™kszych imprez wystawienniczych branży HoReCa w Europie – targów INTERGASTRA w Stuttgarcie okazaÅ‚a siÄ™ rekordowa. Na wiÄ™kszej powierzchni wystawienniczej niż dotÄ…d (w sumie na 90.000 m2) swojÄ… ofertÄ™ dla hotelarstwa, gastronomii, cateringu, cukiernictwa, przemysÅ‚u kawiarnianego i lodziarskiego zaprezentowaÅ‚a rekordowa liczba wystawców – okoÅ‚o 1.200 firm (w 2010: 980) z 24 krajów (Europa, Ameryka PÅ‚n. i Azja), w tym 5 firm z Polski – MechGo, Bumera, Kandela, Draco-Bis i Derrien & Fils. Targi odwiedziÅ‚a również rekordowa liczba odwiedzajÄ…cych – ponad 85.000 fachowców z branży (w 2010: 80.000).

Tak dużą liczbÄ™ odwiedzajÄ…cych przyciÄ…gnęła nie tylko ciekawa oferta wystawiennicza (m.in. najwiÄ™ksza w Europie hala poÅ›wiÄ™cona technice kuchennej), ale również pokazy specjalne (Fokus Hotel poÅ›wiÄ™cone wyposażeniu hoteli i Gelatissimo poÅ›wiÄ™cone rzemieÅ›lniczej produkcji lodów) oraz bogaty program ramowy towarzyszÄ…cy targom – konkursy dla kucharzy Bocuse d’Or – Selection Germany i Meisterkoch des Jahres, konkurs dla lodziarzy European Championship of Gelato, konkurs dekoracyjnego nakrywania stoÅ‚ów Couvert d’Or. W programie ramowym znalazÅ‚y siÄ™ również kongresy i fora - kongres dla gastronomii Bioland-Kongress Profiwelt für Gastronomie, Kongres Å»ywienia Zbiorowego, kongres Social-Media-Day, kongres branży hotelarskiej Deutsche Hoteltag oraz Forum Trendów w Cukiernictwie.

Wystawców INTERGASTRY szczególnie cieszyÅ‚a duża fachowość zwiedzajÄ…cych – 78% goÅ›ci byÅ‚y to osoby bezpoÅ›rednio zaangażowane w proces decyzyjny dotyczÄ…cy zakupów w firmie, a 25% stanowiÅ‚y osoby zatrudnione na kierowniczym stanowisku. Duża fachowość zwiedzajÄ…cych daje nadziejÄ™ na duży zysk po targach – 34% zwiedzajÄ…cych przybyÅ‚o na targi z konkretnymi zamiarami dokonania zamówieÅ„ i zakupów, a prawie 50% goÅ›ci planowaÅ‚o inwestycje w ciÄ…gu kolejnego póÅ‚ roku.

PoÅ‚owa odwiedzajÄ…cych tegorocznÄ… INTERGASTRĘ reprezentowaÅ‚a branżę gastronomiczno-restauracyjnÄ…, 21% hotelarskÄ…. Pozostali goÅ›cie zatrudnieni byli w branży żywienia zbiorowego, handlu artykuÅ‚ami spożywczymi i napojami, a także w  piekarniach, cukierniach i kawiarniach.

NajwiÄ™kszym zainteresowaniem odwiedzajÄ…cych cieszyÅ‚a siÄ™ oferta z branży artykuÅ‚ów spożywczych i specjaÅ‚ów (48%), techniki kuchennej (39%), napojów alkoholowych i bezalkoholowych (25%), a z pokazów specjalnych  - „Food Special” (41%).

CiepÅ‚o przyjÄ™ty zostaÅ‚ również nowy projekt INTERGASTRA Nightlife prezentujÄ…cy ofertÄ™ skierowanÄ… specjalnie dla dyskotek, barów i nocnych klubów. INTERGASTRA Nightlife odwiedziÅ‚o ponad 4.000 goÅ›ci.

NastÄ™pna edycja targów INTERGASTRA odbÄ™dzie siÄ™ za dwa lata -  w terminie 1 – 5 lutego 2014 roku.

WiÄ™cej informacji na temat targów uzyskajÄ… PaÅ„stwo w biurze Przedstawicielstwa Targów Stuttgarckich w Polsce, tel.: +48 22 620 71 98, 620 72 98, E-mail: karas@eurotargi.com, kuzmiska@eurotargi.com.

Aneta Kuźmińska
Przedstawicielstwo Targów Stuttgarckich w Polsce