Wyszukaj w katalogu

Polecane firmy
3 Kolory cafe grill&restaurant

3 Kolory cafe grill&restaurant

Poleć nas innym
Targi FOOD-to-GO Gdańsk – co nas czeka w gastronomii w nadchodzącym sezonie?
(2012-02-23)
Jakie bÄ™dÄ… nowe trendy w gastronomii w nadchodzÄ…cym sezonie?  Jak skutecznie przyciÄ…gnąć klientów oferujÄ…c im smaczne przekÄ…ski? Czy produkt regionalny może stać siÄ™ kulinarnÄ… wizytówkÄ… Pomorza? – na te i wiele innych pytaÅ„ poszukiwali odpowiedzi wÅ‚aÅ›ciciele lokali gastronomicznych z caÅ‚ego Pomorza, którzy w dniach 7-8 lutego odwiedzili targi dla gastronomii, lodziarni, pizzerii, barów szybkiej obsÅ‚ugi i cateringu FOOD-to-GO. Podczas dwóch dni targów swoje produkty i usÅ‚ugi zaprezentowaÅ‚o 65 wystawców z Polski i zagranicy, a stoiska targowe odwiedziÅ‚o ponad 1 300 branżowych zwiedzajÄ…cych.

Druga edycja targów obfitowaÅ‚a zarówno z sprawdzone rozwiÄ…zania dla gastronomii z zakresu sprzÄ™tu, wyposażenia i produktów spożywczych, jak również umożliwiÅ‚a zapoznanie siÄ™ z nowoÅ›ciami i ciekawostkami produktowymi skierowanymi do branży gastronomicznej.

Widocznym trendem wÅ›ród wystawców byÅ‚o promowanie rozwiÄ…zaÅ„ majÄ…cych zastosowanie w trakcie zbliżajÄ…cych siÄ™ mistrzostw Europy w piÅ‚ce nożnej – wiele przedsiÄ™biorstw dostosowaÅ‚o swojÄ… ofertÄ™ do lokali oferujÄ…cych szybkie przekÄ…ski oraz dania na wynos, szczególnie popularne wÅ›ród kibiców. Swego rodzaju nowoÅ›ciÄ… byÅ‚y pierogi w kubku - tradycyjna polska potrawa, która ma szansÄ™ na popularyzacjÄ™ dziÄ™ki innowacyjnej formie podania. JeÅ›li już o opakowaniach mowa to ogromnym zainteresowaniem podczas targów cieszyÅ‚ siÄ™ papier do pakowania z nadrukiem wzorowanym na gazecie z czasów PRL  stanowiÄ…cy estetycznÄ… i niebanalnÄ… formÄ™ wyróżniania siÄ™ wÅ›ród konkurencji. Restauratorzy chcÄ…cy wzbogacić swoje wakacyjne menu o nowe smaki mogli wybierać spoÅ›ród oferty napojów. OchÅ‚odÄ™ w upalne dni zapewnić mogÄ… kolorowe, mrożone sorbety dostÄ™pne w 20 odmianach, a wielbicieli nowych, egzotycznych smaków zainteresowaÅ‚y woda kokosowa i aloesowa.

Sam produkt to jednak nie wszystko, równie ważne jest odpowiednie zarzÄ…dzanie wÅ‚asnym biznesem czy wprowadzanie nowoÅ›ci w menu. GoÅ›cie targowi biorÄ…cy udziaÅ‚ w branżowych seminariach learnShops mieli niepowtarzalnÄ… okazjÄ™ do zapoznania siÄ™ z tajnikami przyrzÄ…dzania sushi, gotowania niskotemperaturowego czy pozyskiwania nowych klientów za pomocÄ… dostÄ™pnych kanaÅ‚ów sprzedaży on-line. Zarówno pierwszego, jak i drugiego dnia targów odbyÅ‚y siÄ™ także pokazy barmaÅ„skie przyciÄ…gajÄ…ce rzesze widzów zainteresowanych efektowym przyrzÄ…dzaniem drinków.

ZbliżajÄ…ce siÄ™ rozgrywki piÅ‚karskie to także Å›wietna okazja do promowania wÅ›ród turystów z caÅ‚ej Europy polskiej żywnoÅ›ci oraz tradycyjnych produktów. O regionalne akcenty na targach FOOD-to-GO zadbaÅ‚o m.in. Stowarzyszenie Kobiet ZgorzaÅ‚ego promujÄ…ce na swoim stoisku kaszubskiego oscypka czy różnorodne nalewki. Produkty promowane przez Stowarzyszenie cieszyÅ‚y nie tylko podniebienia, ale i oczy  - byÅ‚y nie tylko smaczne, ale i piÄ™knie wykonane!

Mamy nadziejÄ™, że wizyta na targach FOOD-to-GO staÅ‚a siÄ™ inspiracjÄ… dla wielu przedsiÄ™biorców z branży gastronomicznej, a doÅ›wiadczenia wyniesione z tej imprezy zaowocujÄ… w nadchodzÄ…cym sezonie oraz pozwolÄ… restauratorom przyciÄ…gnąć sporÄ… grupÄ™ klientów. Informacje na temat minionej już edycji można znaleźć na stronie www.easyfairs.pl oraz na profilu targów na Facebooku (www.facebook.com/targiFOODtoGO). WÅ‚aÅ›cicieli lokali gastronomicznych z poÅ‚udnia Polski zapraszamy natomiast na targi FOOD-to-GO w Chorzowie, 18-19 kwietnia b.r. – bÄ™dzie równie interesujÄ…co i inspirujÄ…co!

Dorota Kołodziejczyk
easyFairs Poland
Dział Marketingu
tel. ( +48) 12 651 95 23
tel. kom. 510 134 219
e-mail: dorota.kolodziejczyk@easyfairs.com