Wyszukaj w katalogu

Polecane firmy
3 Kolory cafe grill&restaurant

3 Kolory cafe grill&restaurant

Poleć nas innym
Szkolenia dla przedstawicieli branży HORECA, marzecz-kwiecień 2014
(0000-00-00)

Szkolenia dla przedstawicieli branży HORECA. Szkolenia mają na celu podniesienie jakości w obsłudze klientów, zwiększenie sprzedaży usług hotelowych oraz usług gastronomicznych i cateringowych (cross -selling i up-selling), poznanie najnowszych technik marketingu on-line obiektu hotelowego czy restauracji oraz poznanie różnych form zarządzania (personalnego i finansowego) i wiele innych zagadnień.


MARZEC 2014


Cross selling i up selling czyli efektywne zwiększanie usług gastronomicznych

Szkolenie ma przybliżyć uczestnikom zagadnienie psychologii sprzedaży ze szczególnym naciskiem na up-selling i cross-selling w restauracji.Uczestnicy określą dotychczasowe relacje z gośćmi i zidentyfikują obszary wymagające zmiany jak również opanują techniki prezentowania korzyści.

Termin: 13 marca, Gdańsk
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_hotelarstwo_szk_25.html


Rola managera restauracji jako lidera
Celem szkolenia jest wdrożenie i egzekucja standardów, które są drogą do sukcesu restauracji. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi managerskich oba te procesy mogą być dla managerów prostsze a ich efekty trwalsze. Poprzez efektywne motywowanie, wspieranie swoich pracowników, wyznaczanie zadań, planowanie swojego czasu i poprawne analizowanie finansów zwiększy się jakość obsługi gościa, która będzie miała skuteczny wpływ na wyniki restauracji.

Termin: 26 marca, Warszawa
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_hotelarstwo_szk_1.html

 

KWIECIEŃ 2014

Organizacja usług cateringowych

Celem szkolenia jest zwiększenie sprzedaży usług poprzez nabycie umiejętności profesjonalnej organizacji pracy przy imprezach typu konferencje, bankiety, szkolenia. Ważnym aspektem poruszanym na szkoleniu będzie savoir-vivre oraz promocja marketingowa. Dodatkowo uczestnicy dowiedzą się wszystkiego na temat bezpieczeństwa żywienia w cateringu.

Termin: 8 kwietnia, Warszawa
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_hotelarstwo_szk_16.html

Efektywne zarządzanie gastronomią w cyklu operacyjnym poprzez kontrolę kosztów
Celem takiego szkolenia jest zapoznanie się uczestników z metodami kontroli kosztów jak również właściwego interpretowania wyników, które umożliwiają podejmowanie strategicznych decyzji w zarządzaniu gastronomią. Korzyści płynące ze szkolenia to perspektywiczne spojrzenie na koszty w procesie zarządzania. Sztuka oceny i analizy kosztów, wskaźników. Nabycie umiejętności skutecznego wyciągania wniosków w celu podejmowania decyzji w procesie operacyjnym.

Termin: 17 kwietnia, Gdańsk
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_hotelarstwo_szk_2.html



Pierwsza Pomoc w restauracji
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności ratowania człowieka w stanach zagrożenia życia np. przy oparzeniu, zasłabnięciu, zakrztuszeniu, niewydolności oddechowej itp. Szkolenie prowadzi kadra instruktorska posiadająca certyfikaty AHA.

Termin: 20 kwietnia, Kraków
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_hotelarstwo_szk_28.html



catering_rgb1.png
Patronem Medialnym  Szkoleń